czwartek, 21 lipca 2011

prezenty ;)

muszę sie pochwalić ;) przedwczoraj wygrałam mini candy u przesympatycznej E_W za napisanie pierwszego komentarza pod postem z zakładkami ;) bardzo się cieszyłam ,ponieważ było to pierwsze candy jakie wygrałam ;) jakie było moje zdziwienie jak listonosz już dzisiaj przyniósł paczkę a w środku... płaski kartonik ...myslałam,ze będzie tylko zakładeczka ,którą sobie wybrałam (zdjęcie zapożyczone od E_W)



















 muszę powiedzieć,że na żywo wygląda jeszcze lepiej ;)

a w paczuszcze poza zakładką znalazł sie notesik przecudnej urody-szalenie milo mi się zrobiło z takiej niespodzianki .oto zdjęcia,robione na szybko w średnim świetle ,ale są bo musiałam się pochwalić ;)





tak więc dziękuję Ci E_W jeszcze raz bardzo serdecznie :*


ps. tak sobie myślę może w takim razie i ja zorganizuje candy?

3 komentarze:

  1. Bardzo proszę :) i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudenka! Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To znowu ja :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie - mam nadzieje, że sprawi odrobinę radości w taką pogodę pod psem :)

    OdpowiedzUsuń