poniedziałek, 2 maja 2011

kolejne haftowane ;)


Witam majowo ;) szykuje się na dwudniowe koncertowanie ale najpierw szybciutko wrzuce co zrobiłam. otatnio dużo nauki i prace trzeba pisać, ale zawsze chwila na koraliki sie znajdzie ;)
Tak więc powstały haftowane koralikowo zielonki. Jaki kamień w środku to nie wiem, natomiast kropelka jest peridotowa zamawiana jakiś czas temu wyczekała wreszcie swoja kolej ;)
Bardzo się staram odnaleźć w hafcie koralikowym swój własny styl, własne podejście i chyba wreszcie mi się to udaje.











no i kolejny wąż- czarno biały z pleciona kulka ;) w planie cała kolekcja ;)

zdjęcie niestety nie chcialo sie zrobic lepsze :(

ostatnio udało mi ie wziąć udział w wymiance z jakże przemiłą E_W  ja dla niej wykonałam szydełkowego węża w kolorze zielonej benzynki








natomiast od niej dostałam dwie przewspaniałe rzeczy
zawieszkę z przecudnej urody labradorytem :)





i kolczyki z agatem-prawdziwa klasyka ;)







ostatnie dwa zdjęcia jak widać są autorstwa wyżej wymienionej ;)

pozdrawiam serdecznie i uciekam na Brodkę ;)

2 komentarze:

  1. Wiesz co? Ja także zauważyłam że masz już swój własny styl. Kolczyki fajne, kolor super, taka mocna zieleń. Węże śliczne, coraz bardziej mam ochotę sobie takiego zrobić, ale póki co dzielnie się opieram temu uczuciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. węże są urocze, szczególnie ten zielony! :)

    OdpowiedzUsuń